سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل

ساخت وبلاگ
 

رایانه‌,کوچکترین رایانه جهان,گجت‌های پوشیدنی

رایانه‌ای به اندازه یک دکمه
شرکت اینتل، بزرگ‌ترین سازنده تراشه در جهان از رایانه‌ای به اندازه یک دکمه رونمایی کرده است. این فناوری جدید که در نمایشگاه نوآوری‌های صنعت الکترونیک در لاس وگاس رونمایی شده تازه‌ترین نوآوری رایانه‌ای جهان در زمینه گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شود. این ریزرایانه که Curie نام دارد در جریان برگزاری سخنرانی برایان کرزانیچ مدیرعامل شرکت اینتل در نمایشگاه نوآوری‌های صنعت الکترونیک لاس وگاس به دنیا معرفی شد.

 

بدون شک رونمایی از این ایده خلاقانه نشان از آن دارد که سازندگان سخت افزارها در سراسر جهان به تولید تجهیزات پوشیدنی از هر نوع علاقه‌مند هستند. از آن گذشته این حرکت جدید را می‌توان زنگ خطری برای فناوری‌هایی دانست که از نظر بسیاری از کاربران ابعاد و اندازه جالب توجه و دلنشینی ندارند، از جمله ساعت‌های مچی و عینک‌های هوشمند.

 

فناوری جدید اینتل دربرگیرنده رادیوی بلوتوثی است که با سطح پایینی از انرژی کار می‌کند. همچنین از حسگرهای حرکتی و تجهیزاتی برای تشخیص فعالیت‌های مختلف فیزیکی در این دستگاه جدید استفاده شده است. به گفته مدیرعامل اینتل، ریزرایانه جدید این شرکت با استفاده از باتری کوچکی به اندازه یک سکه کار می‌کند که طول عمر قابل توجهی دارد. او همچنین خبر داد که از نیمه دوم سال 2015 این فناوری جدید روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

اینگونه به نظر می‌رسد که ریزرایانه جدید اینتل حتی خیلی کوچک‌تر از ریزرایانه قبلی اینتل به نام Edison باشد. این ریزرایانه که به اندازه یک تمبر پستی است سال گذشته توسط کرزانیچ و در نمایشگاه CES 2014 به دنیا معرفی شده بود.
منبع : mehews.com

سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل ...
ما را در سایت سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل دنبال می کنید

برچسب : رایانه‌ای به اندازه یک دکمه, نویسنده : درماستا 20star بازدید : 1526 تاريخ : دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 ساعت: 12:34

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اخبار تلفن همراه

پس از جنجال های بسیار در نهایت دو محصول متفاوت سامسونگ با نام های Galaxy S۶و Galaxy S۶ edge در نمایشگاه بارسلون اسپانیا رونمایی شدند.

دو محصول جدید سامسونگ نسبت به مدل های پیشین متفاوت بوده تا این کمپانی بتواند نگاه های بیشتری را به سوی خود جلب کند.

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول نسبت به محصولات پیشین می توان به پوشش فلزی آن اشاره کرد. هر دو محصول از قاب و پوششی فلزی در پشت و روی دستگاه بهره برده اند که می تواند به عنوان نسل جدید و متفاوتی از سامسونگ ها باشد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اخبار تلفن همراه

 

از دیگر ویژگی های ظاهری این گوشی می توان به مواردی مانند شیشه «گوریلاگلس ۴»، صفحه نمایش ۵.۱ اینچی، از نوع  Quad HD Super AMOLED پردازنده هشت هسته ای، رم ۳  گیگابایتی از نوع DDR۴ و قابلیت اتصال به LTE اشاره کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اما از قابلیت های متفاوت آن می توان به ذخیره سازی داخلی ۳۲، ۶۴، ۱۲۸ گیگابایت، دوربین ۱۶ مگاپیسکل مجهز به لرزشگر اوپتیکال، شارژ سریع، برخورداری از NFC اشاره کرد. گلکسی اس 6 از باطری 2550 نیز برخوردار است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

گلکسی اس 6 اج
از ویژگی های این محصول می توان صفحه نمایش 5.1 اینچی و شیشه گوریلاگلس 4 را برشمرد.  حافظه رم این گوشی نیز 3 گیگابایت از نوع4 DDR است. رزولوشن 16 مگاپیکسل و قابلیت فیلمبرداری از 1080P از دیگر موارد قابل توجه این گوشی است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

گلکسی اس 6 اج از باطری 2600میلی آمپری برخوردار بوده تا بتواند خدمات بهتری را به کاربران ارائه کند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

گوشی های هوشمند سامسونگ در رنگ های سفید، مشکی، طلایی عرضه خواهند شد اما هنوز این کمپانی قیمت مشخصی را برای این دو محصول اعلام نکرده است.

 

 

اخبار تکنولوژی - مهر

سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل ...
ما را در سایت سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل دنبال می کنید

برچسب : گلکسی اس 6 آمد, نویسنده : درماستا 20star بازدید : 1456 تاريخ : دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 ساعت: 12:25

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,شارژ گوشی هوشمند با مبلمان

مبلمانی طراحی شده‌ است که قادر به شارژ گوشی هوشمند توسط امواج است.

یک شرکت لوازم منزل به مناسبت کنگره جهانی بارسلونا در سال 2015 از طیف وسیعی از مبلمان خود با فناوری جدید به نام Qi پرده‌برداری کرد؛ این مبلمان قادر به شارژ بدون سیم گوشی هوشمند از طریق امواج است.
به میز کنار تخت چراغی متصل شده‌ است که فقط با قرار دادن گوشی هوشمند بر روی میز قادر به شارژ آن است؛ در حال حاضر 80 نوع گوشی هوشمند با این فناوری سازگار هستند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,شارژ گوشی هوشمند با مبلمان

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,شارژ گوشی هوشمند با مبلمان

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,شارژ گوشی هوشمند با مبلمان

 

 اخبار تکنولوژی - فارس


سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل ...
ما را در سایت سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل دنبال می کنید

برچسب : تکنولوژی جدید برای شارژتلفن همراه, نویسنده : درماستا 20star بازدید : 1424 تاريخ : دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 ساعت: 12:13

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اعلام هشدار وقوع زمین لرزه

در آینده ای نزدیک این امکان وجود دارد که تلفن همراه هوشمندی که در دست داریم پیغامی متفاوت ارایه کند. وقوع زمین لرزه تا چند ثانیه دیگر!

تازه ترین مطالعات محققان نشان می دهد حسگرهای به کار رفته در تلفن های همراه هوشمند این قابلیت را دارند تا در آستانه وقوع زمین لرزه، هشدارهای لازم را اعلام کنند. بنجامین بروکز در سازمان زمین شناسی آمریکا به دنبال بررسی این موضوع است که چگونه می توان از تلفن های همراه هوشمند که تغییراتی اندک در ساختار حسگرهای آنها صورت گرفته به عنوان ابزاری کارآمد برای پیش بینی زمین لرزه استفاده کرد.


تلفن های همراه هوشمند به حسگرهای GPS مجهز هستند که مکان دقیق حضور فرد را با ضریب خطای تنها چند متر نشان می دهد. به عقیده محققان این حسگرها در صورت تبدیل شدن به ابزاری کارآمد برای بررسی لرزشهای درون زمینی می توانند وقوع آنها در یک مسیر خاص را تشخیص داده و در ادامه هشدار وقوع زمین لرزه را اعلام کنند.


محققانی که این پروژه را به پیش می برند می گویند اگر این فناوری با حضور انبوهی از افراد در منطقه ای مشخص به کار گرفته شود و در یک لحظه تلفن های همراه هوشمند آنها پیام مشابهی را ارایه کنند آن وقت می توان امیدوار بود که این وسیله کاربردی به ابزاری حیاتی جهت نجات جان افراد تبدیل می شود.


به گفته آنها با اعلام هشدار وقوع زمین لرزه تنها چند ثانیه مانده به آغاز آن، اقداماتی نظیر باز شدن درب ایستگاههای آتش نشانی، مسدود شدن خطوط انتقال گاز و نظایر آنها به طور خودکار صورت می گیرد. قرار است به زودی در شیلی و با همکاری 250 داوطلب که از تلفن همراه هوشمند استفاده می کنند در صورت وقوع زمین لرزه درستی این سیستم جدید مورد آزمایش قرار گیرد.

اخبار تکنولوژی - مهر

سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل ...
ما را در سایت سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل دنبال می کنید

برچسب : پیامی تازه از تلفن همراه هوشمند, زمین لرزه تا چند ثانیه دیگر!, نویسنده : درماستا 20star بازدید : 802 تاريخ : دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 ساعت: 12:08

 

اخبار,قابلیت جدید گوگل,اخبار تکنولوژی

با قابلیت جدید گوگل اگر شما گوشی اندرویدی خود را در خانه یا محل کار گم کنید با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت، به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید.

قابلیت جدید، ساده و رایگان گوگل هم‌اکنون با تمام گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند.
با این قابلیت اگر گوشی شما زیر مبل یا جای دیگری در خانه گم شود، کافیست عبارت "گوشی مرا پیدا کن"(FIND MY PHONE) را در گوگل جست‌وجو کنید که باعث می‌شود گوشی شما شروع به زنگ زدن کند.


اگر گوشی شما جایی باشد که نتوانید صدای زنگ آن را بشنوید، محل گوشی در نقشه گوگل نمایش داده می‌شود.برای استفاده از این قابلیت باید گوشی و رایانه ای که با آن جست‌وجو را انجام می‌دهید به یک حساب کاربری گوگل متصل و آنلاین باشند.

اخبار تکنولوژی - باشگاه خبرنگاران

سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل ...
ما را در سایت سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل دنبال می کنید

برچسب : گوگل, گوشی مرا پیدا کن, نویسنده : درماستا 20star بازدید : 1425 تاريخ : دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 ساعت: 12:04

شلوار هوشمند

جی پی اس, شلوار هوشمند, کاربردهای شلوار هوشمند

شلوار هوشمند جایگزین جی پی اس‎

 

به جای جی پی اس از شلوار هوشمند استفاده کنید!!

گروهی از دانشمندان در دانشگاه هانوفر به دنبال روشی جایگزین برای جهت‌یابی خسته کننده و گاهی خطرناک با استفاده از نقشه و نمایشگر هستند. ایده دانشمندان این است که تلفن‌های همراه در آینده با استفاده از لباسهای الکترونیکی هوشمند، به کاربر در جهت‌یابی کمک کنند و بگویند که به سمت راست یا چپ بپیچند!


در حال حاضر کاربران تلفن همراه یا دستگاههای ناوبری برای جهت‌یابی به نقشه موجود در نمایشگر دستگاه خیره می‌شوند و این کار خسته کننده و گاهی خطرناک می‌شود. دانشمندان دانشگاه هانوفر نام روش جدید خود را "ناوبری فعال" گذاشته اند و شامل تعبیه الکترودهای الکتریکی روی عضلات دو پای کاربر برای تعیین مسیر مورد نظر است.

 

جی پی اس, سیستم ناوبری فعال,شلوار هوشمند

لباسهای الکترونیکی هوشمند،به جای جی پی اس  به کاربر در جهت‌یابی کمک می کنند‎

 

این الکترودها روی عضلات قسمت بالایی پا قرار می‌گیرند و سیگنال‌های الکتریکی ضعیفی به آنها می‌فرستند و باعث چرخش پای کاربر به سمت راست یا چپ می‌شوند. به این ترتیب جی پی اس تلفن همراه کنترل کوچکی روی مسیری که کاربر قرار است بپیماید پیدا می‌کند.


این سیستم موسوم به "کروز کنترل" عابران پیاده، طوری طراحی شده که کاربر مجبور نیست مسیر تعیین شده توسط دستگاه را طی کند و همچنان کنترل کاملی روی بدن خود خواهد داشت.


در آزمایش انجام شده با سیستم ناوبری فعال، کاربران از عملکرد مطلوب این دستگاه و اینکه در مسیریابی در مناطق شلوغ و میان موانع هیچ مشکلی نداشته اند، ابراز شگفتی کرده‌اند.


منبع : isna.ir

سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل ...
ما را در سایت سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل دنبال می کنید

برچسب : شلوار هوشمند, نویسنده : درماستا 20star بازدید : 974 تاريخ : يکشنبه 13 ارديبهشت 1394 ساعت: 16:43

افزایش درجه حرارت، تپش قلب و استرس همگی از عوارض کار با کامپیوتر است که حال با یک فناوری منحصر به فرد این عوارض تا حد زیادی کنترل می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کارشناسان نوعی ماوس کامپیوتر هوشمند تولید کرده‌اند که دارای نوعی پوشش جانبی در کناره‌های بدنه خود است که سبب می‌شود کاربر در هنگام کار با آن عرق نکند و یا دچار افزایش حرارت نشود.

 

اخبار,اخبار علمی ,کامپیوتر هوشمند

 
گفتنی است، این ماوس به نام Ventus X قیمتی معادل با 50 دلار دارد و دارای پوشش بدنه بدون لغزش و حالت شش ضلعی لانه زنبوری برای جلوگیری از ایجاد خستگی در دست کاربر است.

 

اخبار,اخبار علمی ,کامپیوتر هوشمند


بررسی‌ها نشان می‌دهند، این وسیله به ویژه می‌تواند مورد استفاده برنامه‌نویسان، طراحان گرافیک و نیز طرفداران بازی‌های رایانه ای قرار بگیرد.

کارشناسان اعتقاد دارند در حین کار با کامپیوتر به ویژه در مواقعی که کاربر دچار استرس و هیجان است بدن شروع به ترشح هورمون آدرنالین می‌کند که ترشح این ماده باعث افزایش دمای بدن انسان می‌شود و به ویژه به خاطر تماس با موس درجه حرارت دست بالا می‌رود.

این شرکت به جای استفاده از فن خنک‌کننده مینیاتوری در بدنه ماوس خود مانند شرکت‌های رقیب از طراحی منحصر به فرد در بدنه ماوس برای جلوگیری از افزایش حرارت استفاده کرده است.

این ماوس همچنین باعث سریع خشک شدن تعریق پوستی در اثر افزایش حرارت دست کاربر شده و از جنسی کاملاً ضدحساسیت ساخته شده است.

طراحان این وسیله امیدوار هستند با استفاده از آن به حفظ سلامت کاربران رایانه عمل کنند.

 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 

سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل ...
ما را در سایت سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : درماستا 20star بازدید : 939 تاريخ : يکشنبه 13 ارديبهشت 1394 ساعت: 16:32

مودم همراه WIFI ZTE Modem MF62

http://hamkaran.net/upload/uc_2414.jpg

مودم همراه اينترنت نسل 2G/3G/4G با قابليت اشتراك گزاري داده (Filesharing) بوسيله WiFi

تنها با اتصال سيمكارت به اين مودم پر سرعت ترين اينترنت سرتاسري كشور را در جيب خود و هميشه همراه خود خواهيد داشت

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2416.gif

قابليت اتصال رم تا 16 گيگ و داراي صفحه نمايش OLED

ساپورت كليه اپراتورهاي همراه اول ايرانسل و رايتل مجهز به تكنولوِِِِِِِِِِِِِِِِِِِزي 2G و 3Gو 2G

قابليت اشتراك گذاري فايل هاي درون مموري بدون نياز به سيمكارت بين افراد متصل به شبكه

 

به همراه يك سال ضمانتنامه شركتي معتبر

قيمت اين محصول در سراسر ايران فقط :  249000 تومان

 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2423.jpg

 يك مودم-روتر 4G/3G بي‌سيم و قابل حمل است و به شما اين امكان را مي‌دهد تا با استفاده از يك سيم كارت (با اينترنت فعال) بقيه دستگاه‌هاي خود را مانند لپ‌تاپ، تبلت، گوشي موبايل و... در هر جايي كه هستيد به صورت بي‌سيم و از طريق اينترنت سيم كارت، به اينترنت متصل نماييد.

 

با استفاده از اين محصول شما مي‌توانيد اينترنت سيم كارت خود را بين 8 كاربر ديگر به صورت بي‌سيم، به اشتراك بگذاريد.اين كاربرها ميتوانند لپ تاپ ،تبلت،گوشي موبايل،كامپيوتر خانگي ويا هر سيستم ديگري كه قابليت اتصال به اينترنت را داشته باشد،باشند.

http://hamkaran.net/upload/uc_2417.gif

يا اگر شغل شما به صورتي است كه به صورت ريموت و از راه دور و با استفاده از اينترنت و شبكه كار مي‌كنيد، يا به صورت موقت به اينترنت نياز داريد و يا از جمله افرادي هستيد كه بايد در هر زمان، مكان و شرايطي به اينترنت متصل باشيد واقعا به شما كمك مي‌كند. اين مودم-روتر 4G/3G قابليت ارسال و دريافت SMS را هم دارد، البته شما بايد وارد پنل تنظيمات محصول شويد تا بتوانيد SMS را ارسال يا يك SMS را بخوانيد.

به همراه يك سال ضمانتنامه شركتي معتبر

قيمت اين محصول در سراسر ايران فقط :  249000 تومان

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2418.gif

با داشتن قابليت به اشتراك گذاري فايل ها (File Sharing)با قرار دادن مموري ميكرو درون مودم،ميتوانيد فايلهاي آنرا بصورت بيسيم بين كاربرها به اشتراك بگذاريد. اين قابليت بدون سيمكارت نيز امكان پذير است

بنابراين شما چه به برق دسترسي داشته باشيد و چه نداشته باشيد، مي‌توانيد آن را در هر نقطه‌اي با خود به همراه داشته باشيد و با آن به گشت و گذار در اينترنت بپرداريد. اگر نياز به شارژ مجدد هم داشتيد مي‌توانيد آن را به آساني با هر شارژر USB به MicroUSB مانند شارژرهاي گوشي‌هاي موبايل اندرويدي و يا شارژر فندكي خودرو به راحتي شارژر نماييد.

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2419.gif

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2422.jpg

 

 


مشخصات :


1 - پشتيباني از 4G/3G


2 - داراي باتري 1500 ميلي آمپر


3 - داراي صفحه نمايش OLED
4 - پشتيباني رم micro SD تا 16 گيگابايت


5 - اتصال همزمان تا 8 كاربر به شبكه


6 - قابليت ارسال و دريافت پيام

7-داراي نمايشگر OLED

8-نمايشگر دريافت پيام جديد

9-اتصال سريع،آنتن دهي قوي

10-سرعت انتقال داده‌ها :سرعت دانلود تا 21 مگابيت برثانيه و سرعت آپلود تا 5.76 مگابيت برثانيه

11-نوع باتري : ليتيوم يوني

12-ابعاد 99.6mm x 54mm x 14.6mm

13-وزن 86 گرم

14-سيستم عامل Windows, Android, iOS, Mac, Linux

15-گارانتي: يكسال ضمانت نامه تعويض با هولوگرام پرشياپرداز
7 - يك سال گارانتي معتبر و شركتي هولوگرام دار

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2424.jpg

به همراه يك سال ضمانتنامه شركتي معتبر

قيمت اين محصول در سراسر ايران فقط :  249000 تومان



 

توضيحات : 
اين مودم مطابق با استانداردهاي اپراتور Virginmobile آمريكا ساخته شده و تمامي علائم از قبيل ارسال و دريافت پيام ، اتصال به شبكه و قطع اتصال و تعداد كاربران متصل به شبكه را به نمايش در مي آورد.

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2421.gif

آنتن دهي فوق العاده
پشتيباني از همه اپراتور ها


http://hamkaran.net/upload/uc_2420.gif

يك سال ضمانت معتبر
اطلاعات كليدي:
Web ip:192.168.0.1
Admin:admin
SSID:uFi999999
WiFi Key:12345678

به همراه يك سال ضمانتنامه شركتي معتبر

قيمت اين محصول در سراسر ايران فقط :  249000 تومان

 
سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل ...
ما را در سایت سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل دنبال می کنید

برچسب : مودم ZTE,مودم زد تي اي ,مودم 4G,مودم سيمكارتي ,مودم همراه ,مودم سيمكارت خورmodem 4gاينترنت همراه,سايت خريد مودم,مودم جديد,مودم واي فاي دار جديد, نویسنده : درماستا 20star بازدید : 854 تاريخ : يکشنبه 13 ارديبهشت 1394 ساعت: 16:09

مودم همراه WIFI ZTE Modem MF62

http://hamkaran.net/upload/uc_2414.jpg

مودم همراه اينترنت نسل 2G/3G/4G با قابليت اشتراك گزاري داده (Filesharing) بوسيله WiFi

تنها با اتصال سيمكارت به اين مودم پر سرعت ترين اينترنت سرتاسري كشور را در جيب خود و هميشه همراه خود خواهيد داشت

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2416.gif

قابليت اتصال رم تا 16 گيگ و داراي صفحه نمايش OLED

ساپورت كليه اپراتورهاي همراه اول ايرانسل و رايتل مجهز به تكنولوِِِِِِِِِِِِِِِِِِِزي 2G و 3Gو 2G

قابليت اشتراك گذاري فايل هاي درون مموري بدون نياز به سيمكارت بين افراد متصل به شبكه

 

به همراه يك سال ضمانتنامه شركتي معتبر

قيمت اين محصول در سراسر ايران فقط :  249000 تومان

 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2423.jpg

 يك مودم-روتر 4G/3G بي‌سيم و قابل حمل است و به شما اين امكان را مي‌دهد تا با استفاده از يك سيم كارت (با اينترنت فعال) بقيه دستگاه‌هاي خود را مانند لپ‌تاپ، تبلت، گوشي موبايل و... در هر جايي كه هستيد به صورت بي‌سيم و از طريق اينترنت سيم كارت، به اينترنت متصل نماييد.

 

با استفاده از اين محصول شما مي‌توانيد اينترنت سيم كارت خود را بين 8 كاربر ديگر به صورت بي‌سيم، به اشتراك بگذاريد.اين كاربرها ميتوانند لپ تاپ ،تبلت،گوشي موبايل،كامپيوتر خانگي ويا هر سيستم ديگري كه قابليت اتصال به اينترنت را داشته باشد،باشند.

http://hamkaran.net/upload/uc_2417.gif

يا اگر شغل شما به صورتي است كه به صورت ريموت و از راه دور و با استفاده از اينترنت و شبكه كار مي‌كنيد، يا به صورت موقت به اينترنت نياز داريد و يا از جمله افرادي هستيد كه بايد در هر زمان، مكان و شرايطي به اينترنت متصل باشيد واقعا به شما كمك مي‌كند. اين مودم-روتر 4G/3G قابليت ارسال و دريافت SMS را هم دارد، البته شما بايد وارد پنل تنظيمات محصول شويد تا بتوانيد SMS را ارسال يا يك SMS را بخوانيد.

به همراه يك سال ضمانتنامه شركتي معتبر

قيمت اين محصول در سراسر ايران فقط :  249000 تومان

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2418.gif

با داشتن قابليت به اشتراك گذاري فايل ها (File Sharing)با قرار دادن مموري ميكرو درون مودم،ميتوانيد فايلهاي آنرا بصورت بيسيم بين كاربرها به اشتراك بگذاريد. اين قابليت بدون سيمكارت نيز امكان پذير است

بنابراين شما چه به برق دسترسي داشته باشيد و چه نداشته باشيد، مي‌توانيد آن را در هر نقطه‌اي با خود به همراه داشته باشيد و با آن به گشت و گذار در اينترنت بپرداريد. اگر نياز به شارژ مجدد هم داشتيد مي‌توانيد آن را به آساني با هر شارژر USB به MicroUSB مانند شارژرهاي گوشي‌هاي موبايل اندرويدي و يا شارژر فندكي خودرو به راحتي شارژر نماييد.

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2419.gif

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2422.jpg

 

 


مشخصات :


1 - پشتيباني از 4G/3G


2 - داراي باتري 1500 ميلي آمپر


3 - داراي صفحه نمايش OLED
4 - پشتيباني رم micro SD تا 16 گيگابايت


5 - اتصال همزمان تا 8 كاربر به شبكه


6 - قابليت ارسال و دريافت پيام

7-داراي نمايشگر OLED

8-نمايشگر دريافت پيام جديد

9-اتصال سريع،آنتن دهي قوي

10-سرعت انتقال داده‌ها :سرعت دانلود تا 21 مگابيت برثانيه و سرعت آپلود تا 5.76 مگابيت برثانيه

11-نوع باتري : ليتيوم يوني

12-ابعاد 99.6mm x 54mm x 14.6mm

13-وزن 86 گرم

14-سيستم عامل Windows, Android, iOS, Mac, Linux

15-گارانتي: يكسال ضمانت نامه تعويض با هولوگرام پرشياپرداز
7 - يك سال گارانتي معتبر و شركتي هولوگرام دار

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2424.jpg

به همراه يك سال ضمانتنامه شركتي معتبر

قيمت اين محصول در سراسر ايران فقط :  249000 تومان



 

توضيحات : 
اين مودم مطابق با استانداردهاي اپراتور Virginmobile آمريكا ساخته شده و تمامي علائم از قبيل ارسال و دريافت پيام ، اتصال به شبكه و قطع اتصال و تعداد كاربران متصل به شبكه را به نمايش در مي آورد.

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2421.gif

آنتن دهي فوق العاده
پشتيباني از همه اپراتور ها


http://hamkaran.net/upload/uc_2420.gif

يك سال ضمانت معتبر
اطلاعات كليدي:
Web ip:192.168.0.1
Admin:admin
SSID:uFi999999
WiFi Key:12345678

به همراه يك سال ضمانتنامه شركتي معتبر

قيمت اين محصول در سراسر ايران فقط :  249000 تومان

 
سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل ...
ما را در سایت سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل دنبال می کنید

برچسب : مودم ZTE,مودم زد تي اي ,مودم 4G,مودم سيمكارتي ,مودم همراه ,مودم سيمكارت خورmodem 4gاينترنت همراه,سايت خريد مودم,مودم جديد,مودم واي فاي دار جديد, نویسنده : درماستا 20star بازدید : 896 تاريخ : يکشنبه 13 ارديبهشت 1394 ساعت: 16:07

طراحان چینی کت و شلوار ضدآب تولید کره‌اند که با پوشیدن این لباس می‌توان در دریا شنا کرد یا در حمام زیر دوش رفت بی‌آنکه لباس خیس شود و یا نیاز به اتو داشته باشد.

 اخبار,اخبارعلمی ,کت و شلوار ضدآب

 

طراحان چینی کت و شلوار ضدآب تولید کره‌اند که با پوشیدن این لباس می‌توان در دریا شنا کرد یا در حمام زیر دوش رفت بی‌آنکه لباس خیس شود و یا نیاز به اتو داشته باشد.

به گزارش ایران، این محصول جالب ژاپنی با الیاف پلیمری خاص نئوپرن ساخته شده و به هیچ وجه آب را به خود جذب نمی‌کند.

در حال حاضر این محصول چهار تکه -کت، شلوار، بلوز و کراوات- است و قرار شده لباس راحتی ضد آب نیز در آینده تولید شود. در حال حاضر قیمت این لباس 3 هزار دلار ارزشگذاری شده و تنها در ژاپن تولید می‌شود.

این ایده مورد استقبال موج‌سواران حرفه‌ای قرار گرفته چون با این محصول جالب پس از یک موج‌سواری عالی دیگر نیازی به تعویض لباس ندارد.

 

 اخبار علمی  -  ایران 

 
سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل ...
ما را در سایت سایت خرید انواع گوشی ارزان طرح اصل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : درماستا 20star بازدید : 985 تاريخ : يکشنبه 13 ارديبهشت 1394 ساعت: 16:05